Retourneren

Heeft u het verkeerde of een beschadigd product ontvangen en heeft u een vraag over ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice middels e-mail naar retouren@gsmschermkapot.nl of per telefoon via 0653839947 (op werkdagen van 10.00 tot 18:00 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur). Wij helpen u graag verder.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren met uitzondering van producten die om hygiënische of medische reden niet meer opnieuw te koop kunnen worden aangeboden.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gsmschermkapot.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 Uitzonderingen retourneren
  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar;
  2. oordopjes kunnen i.v.m. hygiëne en veiligheid niet worden geretourneerd;
  3. LCD’s of digitizers waarvan de folies verwijderd zijn of vuil en stof bevatten , en dus niet verkoopbaar meer zijn;
  4. Speciaal bestelde producten;
Voor lcd’s hanteren wij aanvullende uitzonderingen:

LCD’s en digitizers dienen schoon te zijn, vrij van stof en met alle folies onaangetast.
Zodra er een folie of zegels is verbroken ontvangt u onherroepelijk geen geld terug.
U dient altijd van te voren contact met ons op te nemen over retour van een lcd of scherm.

U vind ons retour formulier hier

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met retouren@gsmschermkapot.nl Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Gratis verzending Ned. en België

14 dagen zichttermijn

7 dagen klantenservice

service +31 (0)653839947

X

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten